Благодійна організація FREE ZONE робить запит на цінові пропозиції для проведення місцевої закупівлі продуктів харчування для клієнтів проекту.
Опис позицій до закупівлі: продукти харчування для проведення буфетів (перелік у формі Додатку №1 до Запиту Цінових пропозицій).
Кількість зазначена у додатку №1.
Оплата послуг буде здійснюватися в безготівковий розрахунок, продукти харчування повинні бути з терміном придатності відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів», Лот №1 (продуктові набори) повинен містити: назву товару, склад товару, об’єм /вагу товару та ін. (за потреби).
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: з моменту підписання договору по грудень 2020 року включно.
Поставка товарів буде одноразовою або за домовленості розділена на два етапи.
Оформлення документів: після підписання договору постачальник надає рахунок на оплату, який буде сплачено протягом 5 робочих дні, постачальник поставляє товар з видатковою накладною, що підписують обидві сторони тільки після отримання товару в повних об’ємах, який було замовлено.
Доставка товару обов’язково виконується за рахунок постачальника в офіс замовника, адреса доставки: м. Київ, вул. Межерірська, 87А, оф. 2.
Документи які підтверджують правовий статус постачальника та склад цінової пропозиції:
- Право на здійснення діяльності, копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
- «Цінова пропозиція» повинна супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника. На кожній сторінці документа повинні бути: підпис керівника або відповідальної особи за підготовку та оформлення «Цінової пропозиції», печатка організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника ставиться позначка «БП»).
- До розгляду можуть прийматися такі види пропозицій: цінові або комерційні пропозиції, офіційні листи, рахунки із зазначенням дати, реквізитів постачальника, підписом та печаткою організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника або відповідальної особи ставиться позначка «БП»).
- Комерційні пропозиції приймаються без ПДВ. Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ. Постачальник повинен буди неплатником ПДВ, або пройти процедуру звільнення від ПДВ. Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ(згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні) крім акцизних товарів/послуг.
- Процедура може бути прийнята при наявності 3-х (трьох) учасників, які надали необхідний пакет документів. Якщо число потенційних постачальників менш ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується. В окремих випадках процедура закупівлі може бути розглянута з меншою кількістю учасників у разі погодження з реципієнтом.
Підписанням та поданням своєї пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf).
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Джерело фінансування закупівлі: процедура необхідна для забезпечення роботи проекту «Світ без тюрем 2.0: мобілізація спільноти, усунення правових бар’єрів, захист прав людини в пенітенціарній сфері», який фінансується БО «100% ЖИТТЯ», угода про надання субгранту №005-GF-20 за підтримки Глобального Фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.
Посадова особа Організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі):
Дейнега Валентина Леонідівна, менеджер із закупівель та логістики
адреса: 04080, м. Київ, вулиця Межерірська, 87А, оф. 2,
номер телефону (095) 795-32-72, e-mail: val.deynega@gmail.com.