with Коментарів немає

Благодійна організація FREE ZONE (далі – «Організатор») робить запит на цінові пропозиції для проведення закупівлі послуг з розробки електронного додатку.

Джерело фінансування закупівліМФ «Відродження».

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:

Оплата послуг з розробки електронного додатку (Додаток №1) здійснюватиметься в безготівковий розрахунок, послуга з розробки повинна бути якісною відповідно до специфікації, відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів», послуга з розробки має містити: назву, склад, кількість та ін. (за потреби).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Виконання робіт починається з моменту укладання договору, що підписується після проведення усіх необхідних процедур.

Послуги з розробки надаватимуться одноразово в повному обсязі.

Оформлення документів: після підписання договору виконавець/постачальник надає рахунок на оплату, що буде сплачено протягом 5 робочих днів, виконавець/постачальник виконує послугу з розробки електронного додатку з актом виконаних робіт, який підписується обома сторонами тільки після отримання послуги в повних об’ємах, що була замовлена.

Доставка, якщо вона необхідна, обов’язково виконується за рахунок постачальника в офіс замовника. Адреса доставки: м. Київ, вул. Межерірська, 87А, оф. 2.

Документи, що підтверджують правовий статус постачальника та склад цінової пропозиції:

1. Право на здійснення діяльності, копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
2. «Тендерна/Цінова пропозиція» повинна супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника. На кожній сторінці документа повинні бути: підпис керівника або відповідальної особи за підготовку та оформлення «Тендерної/Цінової пропозиції», печатка організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника ставиться позначка «БП»).
3. До розгляду можуть прийматися такі види пропозицій: тендерні, цінові або комерційні пропозиції, офіційні листи, рахунки із зазначенням дати, реквізитів постачальника,підписом та печаткою організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника або відповідальної особи ставиться позначка «БП»).
4. Процедура може бути прийнята при наявності 3-х (трьох) учасників, які надали необхідний пакет документів. Якщо число потенційних постачальників менш ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується. В окремих випадках процедура закупівлі може бути розглянута з меншою кількістю учасників.

Посадова особа Організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі):

Дейнега Валентина Леонідівна, менеджер із закупівель та логістики

адреса: 04080, м. Київ, вулиця Межерірська, 87А, оф. 2, номер телефону (095) 795-32-72, e-mail: val.deynega@gmail.com.