FREE ZONE проводить закупівлю питної води для персоналу проєкту «Забезпечення права на здоров’я в тюрмах: від адвокації до сервісів» (угода про реалізацію проєкту №022-GF-21 вiд 16.01.2021), що фінансується БО «100% ЖИТТЯ» за підтримки Глобального Фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.
Усього необхідно 161 бутлі об’єму 18,9 л (деталі у формі Додатку №1).
Питна вода повинна бути якісною, відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів» з терміном придатності.
«Цінова пропозиція» має містити: назву товару, склад товару та ін. за потреби, які зазначені у додатку до «Запиту цінових пропозицій».
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Закупівля здійснюватиметься щомісячно до 31 грудня 2021 року, після завершення аукціону підписується договір з переможцем закупівлі, питна вода приймається з видатковою накладною, яка оформлюється та підписується обома сторонами після отримання товару повних об’ємах замовлення.
Терміни та умови поставки товару
Доставка питної води в офіс замовника виконується за рахунок постачальника. Поставка товару в повному обсязі або частинами з повним переліком виходячи із потреб Замовника. Доставка замовленого товару проводиться включно с завантаженням та розвантаженням товарів і здійснюються за рахунок Постачальника до складу Замовника, оригінали документів по закупівлі надаються разом із замовленим товаром.
Адреса офісу організації Замовника: м. Київ, вулиця Межигірська, 87А, оф. 2, 2 поверх.
Оформлення документів
- договір (2 екз.);
- рахунок;
- накладна (2 екз.), що оформлюється та підписується обома сторонами після отримання товару.
Замовник залишає за собою право збільшувати або зменшувати замовлення та кількість товарів.
Умови оплати
Оплата за товар здійснюватиметься в безготівковий формі.
Постачальник зобов’язаний поставити товар без ПДВ. Оплата за товар здійснюватиметься в терміни до 5 робочих днів після отримання рахунку або за фактом отримання товару. Після закінчення дії угоди розрахунки за договором не відбуватимуться.
Організація залишає за собою право в момент визначення переможця закупівлі рекомендувати переможцю збільшити або зменшити на 15% обсяг послуг з відповідною зміною ціни або інших умов цінової пропозиції Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь яких зобов’язань.
Документи, які підтверджують правовий статус постачальника та склад цінової пропозиції:
- Право на здійснення діяльності, копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
- «Цінова пропозиція» повинна супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника. На кожній сторінці документа повинні бути: підпис керівника або відповідальної особи за підготовку та оформлення «Цінової пропозиції», печатка організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника ставиться позначка «БП»).
- До розгляду можуть прийматися такі види пропозицій: цінові або комерційні пропозиції, офіційні листи, рахунки із зазначенням дати, реквізитів постачальника, підписом та печаткою організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника або відповідальної особи ставиться позначка «БП»).
- Комерційні пропозиції приймаються без ПДВ. Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ. Постачальник повинен буди неплатником ПДВ, або пройти процедуру звільнення від ПДВ.
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні) крім акцизних товарів/послуг.
- Процедура може бути прийнята при наявності 3-х (трьох) учасників, які надали необхідний пакет документів. Якщо число потенційних постачальників менш ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується. В окремих випадках процедура закупівлі може бути розглянута з меншою кількістю учасників у разі погодження з реципієнтом.
Підписанням та поданням своєї пропозиції учасник погоджується з таким:
- учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників.
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Посадова особа організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі):
Дейнега Валентина Леонідівна, менеджер із закупівель та логістики
адреса: 04080, м. Київ, вулиця Межигірська, 87А, оф. 2, 095 7953272, e-mail: val.deynega@gmail.com.