with Коментарів немає

FREE ZONE робить запит на тендерні пропозиції для проведення закупівлі комплектів постільної білизни (перелік у формі Додатку №1) для підтримки пенітерціарних закладів, до яких евакуювали увʼязнених. 

Оплата послуг здійснюватиметься в безготівковий розрахунок, білизна повинна бути якісною відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів».

Термін постачання товарів:

з моменту підписання договору та до повного виконання обов’язків з обох сторін, який підписується після проведення усіх необхідних процедур.

Закупівля проходитиме одноразово або за домовленністю буде розділена на два та/або декілька етапів.

Оформлення документів:

після підписання договору виконавець/постачальник надає рахунок на оплату, який буде сплачено протягом 3-х робочих днів, виконавець/постачальник поставляє продукцію/товар з видатковою накладною або актом наданих послуг, яка/який підписується обома сторонами тільки після отримання продукції/товару/послуги в повних об’ємах, який був замовлений.

Доставка замовленого товару обов’язково виконується за рахунок Постачальника з розвантаженням продукції/товару на адресу замовника або інші додатково погоджені адреси відповідно до потреб Замовника.

Якщо число потенційних постачальників менше трьох, закупівля переоголошується. В окремих випадках процедура закупівлі може бути розглянута з меншою кількістю учасників. Організація залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру рекомендувати переможцю збільшити або зменшити на 15% обсяг послуг з відповідною зміною ціни або інших умов тендерної пропозиції. Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь-яких зобов’язань. Замовник залишає за собою право збільшувати або зменшувати обсяг замовлення та кількість товарів або замовлення та об’єм послуги.

Документи, що підтверджують правовий статус постачальника та склад цінової пропозиції:

Право на здійснення діяльності, копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Тендерна/цінова пропозиція має супроводжуватися повним пакетом документів, що підтверджують правовий статус постачальника. На кожній сторінці документа повинні бути: підпис керівника або відповідальної особи за підготовку та оформлення тендерної/цінової пропозиції, печатка організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника ставиться позначка «БП»).

До розгляду можуть прийматися такі види пропозицій:

тендерні, цінові або комерційні пропозиції, офіційні листи, рахунки із зазначенням дати, реквізитів постачальника, підписом та печаткою організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника або відповідальної особи ставиться позначка «БП»).

Процедура може бути прийнята при наявності трьох учасників, які надали необхідний пакет документів.

Джерело фінансування закупівлі:

UNODC.

Кінцевий термін подання документів 13.07.2022 року до 10:00 годин, цінові/тендерні пропозиції надсилати на ел. пошту val.deynega@gmail.com або кур’єрською службою доставки на адресу (або особисто) 04080, м. Київ, вулиця Межигірська, 87А, 4 поверх.

Посадова особа Організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі): 

Дейнега Валентина Леонідівна, менеджер із закупівель та логістики.

Адреса:

04080, м. Київ, вулиця Межигірська, 87А, 4 поверх, номер телефону (095) 795-32-72, e-mail: val.deynega@gmail.com.