with Коментарів немає

Благодійна організація «ВІЛЬНА ЗОНА» (далі – «Організатор») робить запит на цінові пропозиції для проведення закупівлі меблів.

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:

Меблі (перелік у формі Додатку №1), Кількість одиниць згідно переліку,
Оплата послуг буде здійснюватися в безготівковий розрахунок, меблі повинні бути якісні відповідно до специфікації, відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів», меблі повинені містити: назву, склад, щільність матеріалу, назву матеріалу, кількість та ін. (за потреби).

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг :

з моменту підписання договору, який підписується після проведення усіх необхідних процедур.

Закупівля буде проходити наступним чином: одноразово, або при домовленості буде розділена на два та/або декілька етапів.
Оформлення документів: після підписання договору виконавець/постачальник надає рахунок на оплату, який буде сплачено протягом 5 робочих дні, виконавець/постачальник поставляє товар з видатковою накладною, яка підписується обома сторонами тільки після отримання товару в повних об’ємах, який був замовлений.
Доставка замовленого товару обов’язково виконується за рахунок постачальника в офіс замовника, адреса доставки: м. Київ, вул. Межигірська, 87А, 4 поверх.
Якщо число потенційних постачальників менше ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується. Організація залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру рекомендувати переможцю збільшити або зменшити на 15% обсяг послуг з відповідною зміною ціни або інших умов тендерної пропозиції. Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь яких зобов’язань. Замовник залишає за собою право збільшувати або зменшувати обсяг замовлення та кількість товарів або замовлення та об’єм послуги.

Документи які підтверджують правовий статус постачальника та склад цінової пропозиції:

 

  1. Право на здійснення діяльності, копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
  2. «Тендерна/Цінова пропозиція» повинна супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника. На кожній сторінці документа повинні бути: підпис керівника або відповідальної особи за підготовку та оформлення «Тендерної/Цінової пропозиції», печатка організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника ставиться позначка «БП»).
  3. До розгляду можуть прийматися такі види пропозицій: тендерні, цінові або комерційні пропозиції, офіційні листи, рахунки із зазначенням дати, реквізитів постачальника, підписом та печаткою організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника або відповідальної особи ставиться позначка «БП»).
  4. Процедура може бути прийнята при наявності 3-х (трьох) учасників, які надали необхідний пакет документів. Якщо число потенційних постачальників менш ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується. В окремих випадках процедура закупівлі може бути розглянута з меншою кількістю учасників.

 

    Джерело фінансування закупівліМФ «Відродження».

 

Посадова особа Організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі):

Дейнега Валентина Леонідівна, менеджер із закупівель та логістики

адреса: 04080, м. Київ, вулиця Межегірська, 87А, оф. 2, 1 поверх,

номер телефону (095) 795-32-72, e-mail: val.deynega@gmail.com.